Église Catholique à Aubervilliers Notre Dame des Vertus

Informations sur les activités de la paroisse, les horaires des messes et les démarches de sacrements. Découvrez Notre Dame des Vertus, paroisse Catholique de la ville dAubervilliers en Seine Saint Denis.

OVERVIEW

This web page eglise-catholique-aubervilliers.fr presently has an average traffic ranking of zero (the lower the higher page views). We have researched twenty pages inside the web page eglise-catholique-aubervilliers.fr and found nineteen websites interfacing with eglise-catholique-aubervilliers.fr.

EGLISE-CATHOLIQUE-AUBERVILLIERS.FR RANKINGS

This web page eglise-catholique-aubervilliers.fr is seeing diverging levels of traffic for the whole of the year.
Traffic for eglise-catholique-aubervilliers.fr

Traffic ranking (by month) for eglise-catholique-aubervilliers.fr

Traffic ranking by day of the week for eglise-catholique-aubervilliers.fr

LINKS TO BUSINESS

Collège Notre-Dame des Vertus - NDV

Collège Notre-Dame des Vertus - NDV. Frat de Jambville 3, 4 et 5 juin 2017. Les voeux des pères Éric et Vincent. Frat de Jambville 3, 4 et 5 juin 2017. Du Collège Notre-Dame des Vertus. Vous y trouverez toutes les informations relatives à la scolarité de votre enfant au Collège NDV. 01 48 11 16 50.

WHAT DOES EGLISE-CATHOLIQUE-AUBERVILLIERS.FR LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of eglise-catholique-aubervilliers.fr Mobile Screenshot of eglise-catholique-aubervilliers.fr Tablet Screenshot of eglise-catholique-aubervilliers.fr

EGLISE-CATHOLIQUE-AUBERVILLIERS.FR HOST

Our web crawlers diagnosed that a lone page on eglise-catholique-aubervilliers.fr took one thousand six hundred and seventy-five milliseconds to come up. Our parsers could not observe a SSL certificate, so our parsers consider eglise-catholique-aubervilliers.fr not secure.
213.186.33.17

BOOKMARK ICON

SERVER OPERATING SYSTEM AND ENCODING

I found that this domain is employing the Apache operating system.

Église Catholique à Aubervilliers Notre Dame des Vertus

DESCRIPTION

CONTENT

This web page has the following on the web page, "KT et activités des jeunes." Our analyzers saw that the web page also said " Le weekend du 16-17 décembre, notre paroisse a vécu une très belle mission dévangélisation." The Website also said " Les paroissiens témoignent des rencontres faites dans la rue pour parler de Jésus Christ aux passants. Déc17, 2017 A la une. Roman-photos de la mission de Pâques 2017. Découvrez en cliquant sur le pdf ci-dessous le roman-photos de notre mission de Pâques 2017! Et comme dit le pape François, nayons pas peur . Avr21, 2017 A la une." The website's header had catholique as the most important optimized keyword. It is followed by chretien, eglise, and paroisse which isn't as highly ranked as catholique.

SIMILAR WEB PAGES

Eglise Catholique-Orthodoxe Belge

Cette page utilise des cadres, mais votre navigateur ne les prend pas en charge.

eglise-catholique.org

To purchase, call Afternic. com at 1 781-373-6847 or 855-201-2286. Click here for more details.

Centre Chrétien de Mantes AIMER. SERVIR et FAIRE LA DIFFERENCE

Darr; passer au contenu principal. Culte de célébration dimanche 25 mars 10h avec Doris Higgings.

Saint-Pierre de Chaillot - Paroisse Saint-Pierre de Chaillot

Conseil paroissial des affaires économiques. Communauté hispanophone Comunidad de lengua Española. Eglise Saint Pierre de Chaillot Entrée principale. Église Saint-Pierre de Chaillot Administration. Se préparer à recevoir un sacrement.